Friday, October 8, 2010

lebaran debaran

tido bangun tido bangun 10 kali pun wa still xcaye..ape kelebihan aku ni?smpai die memilih aku...haish...same ade die angau or aku yg bute...or, ade sumthin' dlm diri ni yg wa sendiri pun ngak nampak...hehehe...da la aku ngan die sgt jauh jurang perbedaan...aku wangi die busyuk, aku cute die comot...tapi, die pandai, aku ke laut, die sgt baik tp aku baik sikit je....mmg pelik la....die seolah2 xde prasaan, trime segala kekurangan aku & mase2 lampau aku yg teruk....kdg2 menakutkan jue....tapi die slalo ckp "xpe syg, yg da lepas tu, lepas le...janji kamu sggup berubah & sy akan slalo support kamu"( SUSAH NAK CARI ORG CMNI, ANGAU TAPI HATI DIE IKHLAS )....sok tamat la hari lebaran...tapi satu permulaan, myb mulenye sesuatu yg bahagia dlm hidup ni...erm...sok genap la sebulan kisah cinta ni....hehe...yeay!! heppi....walaupun baru, kami rase sgt2 selesa....hope ianya kekal la....tq syg hadir dalam life ni....walaupun lambat tapi belum terlewat~ happy monthsary dear.... (ade ke?hehe) 

No comments:

Post a Comment