Tuesday, April 5, 2011

perempuan yg aku ingat setiap detik.........

"sbb dlu arien pnh sound2 kitaorg jgn usik u..sbb dia xsuka kitaorg kaco ex dia even now dia da kawen.." suke2 je nak halang aku nak kawan ngan sape...batang barut betui...eh, die sedap2 kawen, awok ni pule xleh nak hepi ek? "dia xsuka sbb dia pk kitaorg betray dia kalo rapat ngn u.."ni je da best reason ko leh kasi? ke mmg sifat semule jadi die nak tgk org yg die betray susah & merana? urgh...sampah...tapi aku ni pun satu balok, siang, senja bawa ke malam asik terkenang die je...da sampai abis perah otak memikio benda lain, still gak meghoyan ghoyan kat bini org...'ape sedih beno hidup kamu yoeb'...'cinta sejati la konon'...tgk, time berkarya pun boleh menyimpang ke lain hayalan ni...damn...bomoh mne aku nak jumpe? majun ape aku nak makan? mandi bunga kah? ya aku patut berserah kepada-Nya... myb ni dugaan kecil utk hamba-Nya yg hina... OR aku yg xmao memori tentang 'kami' hilang? so every second of my life, i still keep thinking of her... xterluah benci pade blog ni, x tersimpan juge rindu kat diri...(wekk jiwang teruk!)


xnak sambung da

No comments:

Post a Comment