Wednesday, February 13, 2013

life is tough, wear a helmet. eh?

lama dah tak mengarut kat sini. aku tak pasti punca aku mula balik tabiat lama ni. sebab awek lagi? nah. sebab bosan mungkin ya. bosan dengan life dan perangai aku yg sama je sejak 5-6 tahun ke belakang. nak di fak tak boleh, diri sendiri. nak layankan sangat pun tak boleh, dah rupe berkawan dengan setan. suke atau tak aku kene berubah. demi masa depan yang cerah anak anak aku. cewah. banyak dah aku tinggalkan bile masuk 2013 ni. aku harap kekal lah selamanya. paling tidak genapkan setahun. bersih dari semua kesilapan lampau. dosa ni macam awek juga, hari hari ko jumpa dia ko mesti bosan lah. tak tau lah kalau ko jenis bapak setan. aku rasa, aku belum sampai tahap tu lagi. berkawan dengan setan sikit tu ade. tak lah pula aku terpikir nak taubat ni sebab nak kawin. cume terfikir nak taubat sebab nak perubahan. tapi kalau dapat kawin tu bonus. aku syukur. ni sebenarnya aku saja propa. nanti aku cerita sebab utama aku tulis balik ni.

2 comments: