Wednesday, February 13, 2013

too soon

terpanggil aku nak tulis pasal benda ni. sebab kerap sangat jadi kat aku. buat decision tak fikir panjang! end up aku hilang semua. jadi kali ni aku cuba hold seberapa lama yang boleh. "we learn from failure not from success". tambahan berkaitan hati. aku dah banyak hilang orang yang aku sayang. aku nak ubah. even bukan aku yang gelojoh, aku akan cuba control situasi. aku rasa pepatah orang "kalau lambat di sambar buaya" tu tak sesuai dengan aku. aku lah buaya kot. eh? hahaha.biar nampak cool dalam masa sama dia rasa apa yang aku rasa. tu lah susah nak buat, bagi orang rasa perasaan tanpa kita luahkan. dorang ni kadang blur, kadang sengaja buat blur. nak tengok benda yang nyata konon. ahh old skool. dari riak pun dah boleh tahu lah. aku tekad, aku nak make it slow. laju laju nak pi mana? dah cukup duit nak kawin? biar lah dia terlepas pun, dari aku yang sakitkan dia baik dia sakitkan aku. kalau betul lah dia jodoh aku, Tuhan permudahkan. Amin.

1 comment: